مدیر حوزه علمیه های سراسر کشور اعلام کرد: رسالت حوزه ها همانند رسالتی که پیامبر گرامی اسلام (ص) داشتند یک رسالت جهانی و بین المللی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ، آیت ا.. حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه سراسرکشور که در نشست مسئولان و مدیران دفترتبلیغات اسلامی استان اصفهان صحبت می کرد پیرامون فعالیت های دفتر در اصفهان گفت: کار دفتر در اصفهان همیشه یک کار ابتکاری و همراه با نوآوری بوده است و نتیجه آن رشد و بالندگی بیشتر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت های دفتر در زمینه های مختلف از سرعت خوبی برخوردار بوده و این بخاطر مدیران لایق و شایسته ای است که در رأس امور دفتر قرار دارند.

آیت ا.. حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت در زمینه زبان آموزی در دفتر تصریح کرد: یادگیری زبان یکی از نیازهای جدی جامعه است و مبلغان باید با زبان و کلام مخاطب آشنا شوند تا بتوانند با مخاطبان یک ارتباط وسیع برقرار کنند.

مدیرحوزه های علمیه سراسرکشور مخاطبین حوزه علمیه را همه قشرها با همه دین ها دانست و تأکید کرد:آنچه از روایات و آموزه های ائمه معصومین (علیهم السلام) برداشته می شود این است که تبلیغ دین فقط مخصوص شیعیان و مسلمانان نیست بلکه طبق همان رسالتی که پیامبر گرامیاسلام (ص) داشتند یک رسالت جهانی و بین المللی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) اگر حوزه ها تحرک و پویائی نداشته باشد از بین خواهند رفت و در شرایط کنونی جامعه و دنیا سریعتر از برنامه ها و کارهای اجرائی حوزه حرکت می کنند.

آیت ا.. حسینی بوشهری استفاده از ظرفیت های موجود در مراکز مختلف حوزه را راهکار جلوگیری از عدم تحرک و پویائی حوزه برشمرد و بیان کرد: هنر مدیران حوزه این است که با شناسائی درست ظرفیت های موجود آن ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنند و با تفویض اختیار صحیح ، از انحصار فعالیت ها در دست مدیران ارشد حوزه خودداری کنند چون این انحصار به مصلحت دین و دنیای ما نیست.

وی در پایان اظهار داشت: حضور من در اینجا به جهت تحسین دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای فعالیت های شایسته ای است که در اینجا انجام گرفته و باید به شما خسته نباشید ویژه گفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.