جمع کثیری از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از زیرساختهای فنی، مرکز مدیریت شبکه و مرکز خدمات مشتریان ایرانسل از عملکرد این اپراتور تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سالروز راه اندازی ایرانسل این پروژه ملی را یکی از محدود نمونه های موفق در حوزه خصوصی سازی عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از عملکرد ایرانسل که توانسته به تعهدات خود فراتر از تعهدات پروانه عمل کند و ایرانسل با سرعت و با بهره گیری از فناوری نوین رو به جلو حرکت کرده و حتی فراتر از برنامه ها و اهداف از پیش تعیین شده عمل کرده است.
همچنین دزفولی مدیر عامل ایرانسل با ارائه گزارش مبسوطی آخرین وضعیت و عملکرد پروژه ملی ایرانسل را به اختصار اعضای کمیسیون رساند و با اشاره به پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل در سراسر کشور و تمام منطقه خلیج فارس گفت: در پروانه صادره برای ایرانسل در سال هفتم قراردادی باید حدود 9 هزار کیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش قرار گرفتند اما تا 30 مهر ماه امسال 21 هزار و 515 کیلومتر از جاده ها را تحت پوشش قرار داده ایم.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 2200 شهر و دهستان و بیش از 24 هزار روستای کشور تحت پوشش ایرانسل قرار گرفته اند.
پوشش جمعیتی ایرانسل اکنون نزدیک به 82 درصد است و در حال حاضر بیش از 2200 شهر و دهستان و بیش از 24 هزار روستای کشور با رشد سالانه ترکیبی 57 درصد در پوشش شهری تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفتند.
دزفولی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 21 هزار کیلومتر از جاده های اصلی کشور با رشد سالانه ترکیبی 61 درصد تحت پوشش شبکه ایرانسل بوده و در حوزه پوشش جمعیتی به رشد سالانه ترکیبی 13 درصد رسیده ایم.
مدیر عامل ایرانسل اظهار داشت: از ابتدای آغاز به کار ایرانسل تا کنون درآمد دولت از محل پروژه ایرانسل 81 هزار میلیارد ریال بوده که از این مبلغ 5 هزار و 600 میلیارد ریال به صورت مستقیم توسط ایرانسل به دولت پرداخت شده است.
وی با اشاره به حداکثر بهره برداری ایرانسل از توانمندی های داخل کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 200 شرکت تولیدی خدماتی و صنعتی در حوزه های مختلف سخت افزار، نرم افزار و خدمات فنی و مهندسی و بازرگانی با ایرانسل همکاری داشته و میزان اشتغال زایی مستقیم ایرانسل را 1870نفر بوده است./ف
برچسب ها: کمیسیون ، مجلس ، ایرانسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار