سرمربی ایتالیایی آبی پوشان معتقد ست رسانه ها به جای توجه و تمرکز بر روی آینده ی او باید به تلاش هائی که او در این تیم به ثمر رسانده است توجه کنند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز،  این سرمربی ایتالیائی اخیرا اعتراف کرد که قبل از تمدید قرارداد با منچستر سیتی با هفت یا هشت باشگاه لیگ مذاکره کرده است و همین موضوع و ابراز ناراحتی های اخیر وی از وضع موجود رختکن سبب شده تا رسانه به موضوع  رفتن او ز تیم دامن زدند اما مانچنی از این وضعیت  راضی نیست و درآستانه ی دیدار اروپائی و سرنوشت ساز تیمش  مقابل آژاکس گفت:  من نمی دانم چرا به طور مداوم از من در ارتباط  با آینده  ام سوال می کنید چرا کسی به آنچه من در منچستر سیتی کسب کرده ام توجه نمی کنند موضوع رفتن تمام شده است شما نیز تمام کنید.
 مانچنی در حالی اعلام کرد با باشگاههای دیگر  مذاکره کرده است که اولین جام قهرمانی  لیگ برتر را پس از  حدود 50  سال برای  این تیم به دست آورده بود.
 وی درا دامه گفت:  من اینجا می مانم چرا  که این تیم با کمک من و مدیر تیم ساخته شده است ما توانستیم در دو سالی که من هدایت تیم را بر عهده گرفتم ام 3 عنوان قهرمانی کسب کند کاری که در طول 50 سال انجام نشده بود را ممکن ساختیم بهتر است به این موضوع احترام بگذارید.
 وی درادامه گفت:  من این صحبت ها را نکردم که بگویم با سیتی تمدید نخواهم کرد رسانه ها پرسید ند من هم به خاطر رعایت احترام پاسخ دادم این موضوع را بزرگ کردید من هر سال چندین پیشنهاد از تیم های دیگر دارم.
 این سرمربی ایتالیایی اعتراف کرده است که سیتی برای دفاع از عنوان  قهرمانی  فعلی لیگ برتر ش نیاز مند یک معجزه است و این وضعیت در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکسان ست چرا که آبی پوشان  به سختی توانسته اند در طول داریم.
 وی درادامه افزود:  چلسی 10 سال برای بردن جام قهرمانان اروپا تلاش کردند ما نیز تلاش می کنیم و اگر تمام سه دیدار بعدی را با پیروزی  پشت سربگذاریم همه چیز ممکن است اما تا آن  زمان راه بسیار دشواری در پیش است امیدوارم از خجالت هواداران در اییم و کاپ های طلا را بر آنها به ارمغان بیاوریم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار