با توجه به طرح راهبردی حریم پهنه های گردشگری و تفرجگاهی در بخش شمالی روستای مسگرآباد، به عنوان یک منطقه جمعیتی مفصل و دارای طرح جامع طرح کوهسار گردشگری آن در حال تهیه است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منطقه 15 به لحاظ موقعیت استراتژیکی آن به عنوان یک نقطه پر تردد و مسافرتی برای زائرین مشهد مقدس و وسعت حدود 150 کیلومتری آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با این حال رشد بی رویه جمعیتی برخی روستاهای واقع در حریم که طی سال های اخیر چند برابر شده باعث گردیده تا باری اضافی از لحاظ خدمات رسانی به این منطقه وارد شده و به هشداری برای مدیران شهری منطقه 15 تبدیل شود.
در همین راستا سید حمید موسوی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 15 با اشاره به اجرای بیش از 12 هزار عملیات در حریم این منطقه یادآور شد: طی بررسی ها و جلسات برپا شده مشکلات روستاهای مسگرآباد و توتک مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آنها تصمیم گیری شده است.
موسوی در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستای توتک از اولویت های منطقه است که ظرف هفته های آتی انجام و طرح های دیگر واقع در حریم این منطقه مانند ایجاد فضای سبز در محور جاده امام رضا(ع) نیز با جدیتی بیشتر پیگیری می شود./ف
برچسب ها: حریم ، گردشگری ، مسگرآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار