روابط عمومی حراست کل شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اخبار نادرست مبنی بر "دستگیری برخی مدیران شهرداری به اتهام اخلال در بازار ارز" را تکذیب کرد .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  در اطلاعیه روابط عمومی حراست کل شهرداری تهران آمده است : بر اساس استعلامات و بررسی های دقیق خبر "دستگیری برخی مدیران شهرداری به اتهام اخلال در بازار ارز" کذب محض بوده و آنچه مشخص است این خبرسازی اهداف پیدا و پنهانی دارد که از نظرها دور نخواهد ماند .
 
در ادامه اطلاعیه روابط عمومی حراست کل شهرداری تهران تصریح شده است : خبرسازی های این چنین که البته از مدت ها قبل و با عناوین مختلف آغاز شده ، متاسفانه همچنان پس از بیانات صریح و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم سوء استفاده از احساسات مردم در جهت اختلاف افکنی ادامه دارد .
 
در این اطلاعیه همچنین آمده است : خبر یاد شده  طی شب و روز گذشته از طریق شماره تلفن های خاص پیامک شده و امروز صبح نیز یکی از روزنامه های وابسته به دولت در تکمیل این حلقه عملیات روانی اقدام به انتشار و شاخ و برگ دادن به این خبر کرده است.
 
در پایان این اطلاعیه آمده است : شهرداری تهران از عموم رسانه ها که با پایبندی به اصول اخلاقی و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از پرداختن به این قبیل اخبار فتنه انگیزانه پرهیز می کنند تقدیر و تشکر کرده و حق پیگیری حقوقی این خبر تا حصول نتیجه قطعی را محفوظ می داند. /ل
برچسب ها: مدیران ، شهرداری ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار