رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مراسم افتتاح "دانشکده مهندسی برق شهدای هسته ای"واحد شهرری تاکید کرد: دانشجویان این دانشکده باید پرچم دار نام دانش و توانمندی این شهیدان در علوم مهندسی باشند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات؛  فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت افتتاح دانشکده مهندسی برق واحد شهرری با عنوان ساختمان شهدای هسته‌ای پیامی منتشر کرد.

در پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی که توسط محمد خجسته معاون اداری و مالی این دانشگاه قرائت شد، آمده است:

با سلام و درود به روح پر فتوح حضرت امام رحمه الله و شهیدان انقلاب اسلامی ایران و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری به میمنت ایام فرخنده ولایت، بار دیگر رویدادی مبارک در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در حال شکل گیری است.

بهره برداری از دانشکده مهندسی برق واحد شهر ری از آن حیث دارای اهمیت است که مزین به نام شهدای هسته ای کشورمان است چرا که دانشمندان هر چه داشتند در راه تعالی ایران در طبق اخلاص قرار دادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر بلند و افتخار آفرین باشد، لذا این بار مسوولیت علاوه بر مسوولین واحد شهر ری بیش از پیش به دوش اساتید و دانشجویان این دانشکده خواهد بود زیرا دانشجویان این دانشکده باید پرچم دار نام دانش و توانمندی این شهیدان در علوم مهندسی باشند و بعد از فراغت از تحصیل به عنوان نمایندگان شایسته دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه دهنده راه این عزیزان در مسیر تعالی میهمن اسلامی‌مان باشند.

دانشجو در ادامه این پیام افزوده است: اکنون که بستر مناسب برای پرورش دانشجویان علوم مهندسی برق در این واحد دانشگاهی فراهم شد، انتظار می‌رود تمامی مدیران، اساتید و دانشجویان این واحد، نمونه عینی از پیشگامان در امر حمایت از کار و سرمایه ملی در ابعاد مختلف خصوصا تولید علم و بومی سازی فناوری‌های نوین باشند.

در خاتمه از تمامی مسوولان امر که در کنار اقدامات گسترده و فراگیر دانشگاه در جهت توسعه علم و فناوری با بستر سازی مناسب به روز رسانی امکانات زمینه لازم جهت بهره برداری از دانشکده مهندسی برق را فراهم آوردند تشکر می‌کنم و از خداوند منان برای تمامی مسوولین، اساتید و دانشجویان که هم چون فرزندانم هستند آروزی توفیق روز افزون در سایه ولایت را دارم.

دانشکده مهندسی برق ساختمان شهدای هسته امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری افتتاح شد.

در این مراسم آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی، عباسی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، فردوس حاجیان رئیس واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی، مسعود اخوان فرد رئیس واحد تهران شمال دانشگاه آزاد اسلامی و فتحی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری حضور داشتند. /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار