در آخرین روز رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، میت رامنی و باراک اوباما در چندین گردهمایی انتخاباتی در ایالت های سرنوشت ساز بشدت به یکدیگر تاختند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛ اوباما و رامنی که تلاش دارند با استفاده از اتهام زنی و حملات لفظی به یکدیگر تعداد آرای خود را افزایش دهند در چندین گردهمایی بزرگ انتخاباتی در ایالت های سرنوشت ساز حاضر شده و از مردم این ایالت ها خواستند فردا به آن ها رای دهند.
اوباما که امروز برای چندمین بار در ایالت اوهایو حضور می‌یافت؛ دستاوردهای خود را در سیاست خارجی بر شمرد و گفت: ما بن لادن را کشتیم و به دو جنگ در افغانستان و عراق پایان دادیم.
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که هدف اصلی وی کمک به طبقه متوسط آمریکاست و افزود: انتخابات سه شنبه انتخاب میان دو مسیر متفاوت است؛ انتخابی بین نابودی اقتصاد ما و ایجاد اقتصادی قوی در راستای منافع طبقه متوسط.
اوباما روز دوشنبه غیر از اوهایو در چندین گردهمایی انتخاباتی دیگر در ایالت ویسکانسین و آیوا شرکت کرد.  این سخنرانی‌ها و سفرها به حدی بود که باراک اوباما، روز دوشنبه با صدای گرفته سخنرانی می‌کرد.
میت رامنی نامزد جمهوریخواهان نیز در سخنانی مشابه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را گزینش میان دو دیدگاه دانست و خطاب به طرفدارانش گفت: تنها یک گام برای رسیدن به کاخ سفید فاصله داریم.
وی تاکید کرد: اگر به پیشرفت آمریکا باور دارید و از این وضعیت خسته شده اید، به تغییر واقعی رای دهید.
تور انتخاباتی روز دوشنبه میت رامنی شامل ایالت های فلوریدا، ویرجینیا، اوهایو و نیوهمشایر می شد.
همزمان معاونان دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق این کشور نیز در گردهمایی های انتخاباتی دیگر حاضر شده و به نفع نامزدهای خود به تبلیغ پرداختند.

برچسب ها: رامنی ، اوباما ، سرنوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار