حجت الاسلام 'حمیدرضا ارباب سلیمانی' مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی كانون های فرهنگی و هنری مساجد كشور در پیامی ارتحال آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت، آمده است: خبر ارتحال فقیه مجاهد و نستوه آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' موجب تاسف و تالم اینجانب و كاركنان ستاد عالی كانون های فرهنگی و هنری مساجد كشور شد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: این عالم ربانی در طول حیات طیبه خود ترویج مكتب راستین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یك فریضه می دانست و تا پایان عمر شریفش بر این عهد و پیمان باقی ماند.
در این پیام آمده است: فقدان این روحانی بافضیلت ضایعه ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه و ملت ایران بویژه مردم كهگیلویه و بویراحمد است.
در ادامه این پیام عنوان شده است: حمایت های بی دریغ و همه جانبه آیت الله ملك جسینی از فعالیت های فرهنگی مساجد و حضور مستمر در برنامه های مرتبط با كانون های فرهنگی و هنری مساجد رونق مضاعف مساجد كهگیلویه و بویراحمد را به دنبال داشت.
در این پیام آمده است: اعضای كانون های فرهنگی و هنری مساجد كشور بویژه در كهگیلویه و بویراحمد بر خود لازم می دانند با بزرگداشت مقام این عالم جلیل القدر سهم كوچكی در پاسداشت مقام عالمان و روحانیت مجاهد داشته باشند.
در پایان این پیام عنوان شده است: یكبار دیگر بر خود لازم می دانم این ضایعه جانگداز را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم كهگیلویه و بویراحمد و خاندان این عالم ربانی بویژه فرزندان گرانقدرش تسلیت عرض كنم./س

برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.