نماینده مردم بویراحمد ودنادرمجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله سید كرامت الله ملك حسینی نماینده ولی فقیه دركهگیلویه وبویراحمد و مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دردوران حیات پربارخودخدمات ارزشمندی به دین مبین اسلام ،نظام وانقلاب وبویژه منطقه ارائه كرد كه فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، 'غلام محمد زارعی' در نخستین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله ملك حسینی كه در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد، افزود: این عالم ربانی و فقیه عالیقدر از مفاخر مذهبی و فرهنگی كهگیلویه و بویراحمد و مردم استان های جنوب كشور به شمار می رود.
وی بیان كرد: آیت الله ملك حسینی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) و یار وفادار مقام معظم رهبری بود كه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت ها و خدمات چشمگیری از خود نشان داد.
زارعی آیت الله ملك حسینی را پدر معنوی مردم كهگیلویه و بویراحمد دانست و اظهار داشت: آحاد مختلف مردم ولایتمدار، بابصیرت و همیشه در صحنه این استان روز گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم تشییع پیكر این عالم ربانی حماسه آفرینی كرده و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار استان افزودند./س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.