استاندار كهگیلویه وبویراحمد تاریخ پرافتخار و حماسه های جاوید مردم سلحشور این استان را در مبارزات قبل و بعد از انقلاب ویژه دانست و گفت: آیین وداع با عالم فرزانه حضرت آیت الله ملك حسینی برگ زرین دیگری به این افتخارات افزود.

دكتر سید 'حسین صابری'  در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار این استان در آیین وداع و خاكسپاری مرحوم آیت الله ملك حسینی به عنوان یك صحنه عظیم و ماندگار در كارنامه درخشان مردم این مرزو بوم باقی خواهد ماند.
وی گفت: ازدحام جمعیت مردم انقلابی در آیین وداع با پیكر مطهر نماینده فقید ولی فقیه دراین استان نماد بصیرت ،دینداری و قدرشناسی مردم نجیب كهگیلویه وبویراحمد است كه همواره در خط ولایت و آرمانهای انقلاب نقش ممتازی داشته اند.
دكتر صابری مردمداری و داشتن ارتباط تنگاتنگ با مردم را از جمله ویژگی بارز حضرت آیت الله ملك حسینی(ره) دانست و افزود: به جرات می توان اذعان داشت برگزاری چنین آیین باشكوهی در تاریخ این استان تكرار نخواهد شد.
وی با قدردانی از حضور هوشمندانه مردم كهگیلویه وبویراحمد درآیین وداع با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ،اظهارداشت: حضور بی شائبه مردم در این آیین روایت گر عشق و ارادت مردم این دیار نسبت به مقام شامخ روحانیت بوده است.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد شخصیت حضرت آیت الله ملك حسینی را ممتاز دانست و افزود: اگرچه تنها دو ماه از دوران خدمتگزاری اینجانب در این استان می گذرد و نتوانستم به نحو شایسته ای ازارشادات و راهنمایی های این عالم فرزانه و با تدبیر بهره ببرم ولی آنچه كه من از ایشان می دانم مردمداری و ارتباط تنگاتنگ داشتن ایشان با مردم بوده است.
دكتر صابری عنوان كرد:در طول دوران خدمتم شخصیت های دینی ، فرهنگی و سیاسی زیادی بوده كه دارفانی را وداع گفته اند و از میان ما رفتند ولی به محض اعلام خبر درگذشت این عالم فرهیخته تماس ها و پیام های متعددی از سراسر ایران اسلامی و از سوی مقامات و شخصیت های مختلف سیاسی ، نظامی و فرهنگی به بیت مكرم ایشان ارسال شد.
وی افزود: حضرت آیت الله ملك حسینی یار امام راحل ، همراه صدیق مقام معظم رهبری ، ولایتمدار و دارای مبارزات سیاسی طولانی در قبل و بعد از انقلاب بوده است كه هر كدام از آنها ارزش های فراوان خود را دارد.
استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم وفادار این خطه با حضور پرشور در آیین تشییع پیكر مطهر آیت الله ملك حسینی ضمن ابراز ارادت به این عالم ربانی و بیت مكرم آن پیوند ناگسستنی خود با مقام شامخ ولایت و روحانیت دینی را تحكیم بخشیدند./س
برچسب ها: آیین ، وداع ، نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.