با وجود اعلام ممنوعیت برگزاری تظاهرات در بحرین از سوی رژیم آل خلیفه، مردم و علمای این کشور برای حضور در نماز جمعه هفته جاری ابراز آمادگی کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللؤلؤه، در بیانیه علمای برجسته بحرین، روحانیون و مردم بحرین  به شرکت در نماز روز جمعه در منطقه الدراز دعوت شدند.

این بیانیه که شماری از روحانیون برجسته بحرینی آن را امضا کرده اند ، در محکومیت آنچه آن را هدف قرار دادن نظام مند و اهانت و تعرض آشکار به آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم دانستند، صادر شده است. در این بیانیه آمده است هدف قرار دادن و اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم هدف قرار دادن و اهانت و تعرض به همه شخصیت های وفادار به این میهن و همه طوایف و همه ملت به شمار می رود.

از سوی دیگر، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین به دعوت علمای برجسته این کشور برای شرکت در نماز جمعه آینده در منطقه الدُراز به امامت آیت الله شیخ عیسی قاسم پاسخ مثبت داد.

 شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد در پاسخ مثبت به دعوت علمای برجسته ، اقامه نماز جمعه آینده در منطقه القُفول به مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدُراز به امامت آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم منتقل شد.

شیخ محمد المَنسی نیز تاکید کرد در پاسخ مثبت به دعوت علمای برجسته ، اقامه نماز روز جمعه آینده در مسجد الزهراء در شهر حمد به مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدُراز به امامت آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم منتقل شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار