نجلاء وفا، تاجر زن مصری که در پی اختلاف با یک شاهزاده عربستانی محکوم و زندانی شده بود، تا کنون 450 تازیانه را تحمل کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، شیرین فرید مسئول هماهنگی انجمن زندانیان عربستان اعلام کرد که زندانی زن مصری، امروز دوشنبه 50 ضربه تازیانه خورده است و بدین ترتیب تاکنون متحمل 450 ضربۀ تازیانه شده است.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام غیر انسانی دادگستری عربستان، گفت: نجلاء از دیروز اعتصاب غذا کرده و وضع جسمانی وی به هیچ وجه امکان تحمل ضربات تازیانه را به وی نمی دهد. تنها گناه او، اختلاف مالی با دختر ولی عهد عربستان است. این زن مصری در پی این اختلاف مالی به 3 سال زندان و 500 ضربه شلاق محکوم شد.



روزنامه فرانسوی لوموند در این باره نوشت: نجلا در سال 2007 برای تأسیس شرکت "خدمات مراسم عروسی" به عربستان رفت. این شرکت به سرعت پیشرفت کرد، تا جایی که به افراد نزدیک به خاندان سعودی هم خدمات ارایه می داد.. در این میان یکی از شاهزادگان زن سعودی، تعدادی از سهام شریک سعودی نجلا را خرید و با سرمایه گذاری 2 میلیون ریالی در این شرکت، به نجلا پیشنهاد کرد که رستورانی دایر کند.. اما پس از مدتی روابط نجلا با این شاهزاده و نزدیکان او رو به تیرگی نهاد و او در جریان یکی از سفرهایش به مصر، باخبر شد که دفتر شرکتش در ریاض بازرسی و تعظیل شده است. نجلا در سال 2009 هنگام بازگشت به عربستان، بازداشت شد.
برچسب ها: زن مصری ، شاهزاده ، سعودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار