بازيكن تيم ملي جوانان تنيس روي ميز ايران گفت: اردوي خوبي را داشتيم و فكر مي‌كنم در مسابقات مجارستان صاحب مقام شويم.

سجاد حسيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: براي حضور هرچه بهتر در رقابت‌هاي تور جهاني جوانان مجارستان از 12 آبان ماه در آكادمي تنيس روي ميز ايران در اردو بوديم و فردا شب 16 آبان به اين رقابت‌ها اعزام مي‌شويم.

وي تصريح كرد: من به همراه پوريا عمراني، امير حسين صديق و مهدي نجفي بازيكنان دعوت شده به اردو بوديم كه از تمريناتمان بسيار راضي هستم.

حسيني در پاسخ به اينكه تجربه اولين اردو با مربي جديد تيم ملي جوانان چگونه بود بيان كرد: كاظم مستحقي مربي جديد تيم ملي جوانان مانند محسن شيشه‌گرها مربي‌اي كه در اردوهاي قبلي با وي تمرين مي‌كرديم مربي خوش اخلاق و خوبي بود ما خوشبختانه مشكلي باوي نداشتيم و تمرينات به خوبي برگزار شد.

بازيكن تيم ملي جوانان تنيس روي ميز ايران درباره مدت تمريناتشان خاطر نشان كرد: روزهاي اول اردو صبح و بعد از ظهر به مدت 2 ساعت تمرين مي‌كرديم اما اكنون كه به زمان اعزام نزديك شده‌ايم از فشار تمريناتمان كم كرده‌ايم.

حسيني با بيان اينكه مسابقات مجارستان سطح بالايي خواهد داشت درباره اينكه فكر مي‌كند چقدر نتيجه بگيرند گفت: در دور قبلي و تور جهاني لهستان كه به همراه محسن شيشه گر‌ها شركت كرده بوديم كشورهاي چين و ژاپن حضور نداشتند و ما موفق شديم تمام اروپايي‌ ها را شكست داده و مقام دوم را كسب كنيم اين بار نيز چين و ژاپن حضور ندارند اما رقيب قدرتمندي مانند هنگ كنگ در رقابت‌ها شركت كرده است كه كار را سخت مي‌كند اما فكر مي‌كنم بتوانم مقام به دست آوريم و صد درصد به موفقيت مي‌انديشيم.

شايان ذكر است رقابت‌هاي تنيس روي ميز تور جهاني مجارستان به ميزباني شهر تاتا از 18 تا 21 آبان ماه برگزار مي‌شود و 212 بازيكن دختر و  پسر از 26 كشور جهان از جمله كشورهاي ايران، سنگاپور،‌هنگ كنگ، چين تايپه، كانادا، آلمان، اتريش، فرانسه و مجارستان در آن حضور خواهند داشت.

تيم ملي جوانان كشورمان با تركيب پوريا عمراني، سجادحسيني، مهدي نجفي و امير حسين صديق در اين رقابت‌ها حاضر مي‌شود و اين براي اولين بار است كه كاظم مستحقي به عنوان مربي تيم جوانان را همراهي خواهد كرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار