دروازه بان پرسپولیس درباره شایعات منتشر شده مبنی بر معاوضه خود در نيم فصل گفت: باشگاه این مساله را تکذیب کرده است، از من هم کاری غیر از تکذیب کردن بر نمی آید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ شهاب گردان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر که پیروزی خوبی در دیدار مقابل پیکان بدست آوردیم و تیم شکل بهتری پیدا کرده است. با این برد و نتایج اخیر امیدوارم که تیم شرایط خوبی در جدول پیدا کند. فکر می کنم با این پیروزی اخیر هواداران از همه خوشحال تر هستند و نتایج اول فصل را تا حدی به فراموشی بسپارند.

وی ادامه داد: قطعا پرسپولیس در جایگاه فعلی نمی ماند. باید در جدول بالا بیاییم و می خواهیم هواداران خود را سربلند کنیم.

گردان با اشاره به زدن 6 گل پرسپولیس به پیکان، تصریح کرد: نکته خوب دیگر این بازی، برداشته شدن فشار از روی دوش مهاجمان بود. ما مهاجمان خوبی داریم و آنها می توانند در ادامه فصل در گلزنی بسیار موفق تر عمل کنند.

دروازه بان پرسپولیس درباره غیبتش در تمرینات، گفت: در این ارتباط با سرپرست تیم هماهنگ کردم و او هم موضوع را با سرمربی در میان گذاشت. مرخصی دو روزه گرفتم و از فردا در تمرینات حاضر می شوم و نمی دانم چرا این همه حرف و حدیث و شایعه در این باره مطرح شده است.

وی درباره شایعات منتشر شده مبنی بر معاوضه خود با دروازه بان های دیگر لیگ خاطر نشان کرد: باشگاه این مساله را تکذیب کرده است. از من هم کاری غیر از تکذیب کردن بر نمی آید. در فصل نقل و انتقالات همیشه چنین اخباری منتشر می شود. من می خواهم در پرسپولیس بمانم و به اهداف خودم برسم و کاملا امیدوارم که روزهای خوبی داشته باشم.

گردان در پایان افزود: طبیعی است که دوست دارم بازی کنم و برای این مساله لحظه شماری می کنم اما اینکه چه زمانی بازی خواهم کرد، سوالی نیست که من جواب بدهم. نمی دانم چه زمانی بازی می کنم ولی آماده و منتظر فرصتی هستم که در اختیارم قرار بگیرد و برای آن روز خودم را آماده نگه می دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار