معاون پژوهش سازمان صنایع هوایی کشور گفت : در بخش صنایع هوایی در سالیان اخیر اتفاقات خوبی افتاده و دانشگاهها می توانند در پیشرفت و توسعه بیشتر در این حوزه موثر باشند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ هادوی در جلسه ای با رئیس و معاونان دانشگاه سمنان با بیان این مطلب ، از تشکیل کمیته راهبردی در دانشگاهها خبر داد و گفت : در این کمیته ساخت هر بخش از هواپیماها به چند دانشگاه برتر کشور محول شده است و برنامه ریزی برای دیگر دانشگاهها و از جمله دانشگاه سمنان در برنامه قرار دارد .

معاون پژوهش سازمان صنایع هوایی کشور همچنین از تشکیل کارگروه توسعه صنایع هوایی کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور خبر داد و افزود : ساخت هواپیماهای مسافربری ، بالگردهای هشت نفره و موتور به توصیب رسیده است .

وی با بیان اینکه قرار دادهایی با شرکت های متخصص در حوزه هوا فضا در کشور برای ساخت بالگرد و هواپیماها منعقد شده است اظهار داشت : خوشبختانه ناوگان هوایی کشورمان بعد از هشت سال دفاع مقدس همچنان به عنوان ناوگان هوایی برتر در منطقه است .معاون پژوهش سازمان صنایع هوایی کشور همکاری با دانشگاهها را بسیار مهم دانست و افزود : امیدواریم همکاری یهای این سازمان با دانشگاهها بیش از پیش گسترش یابد .

همچنین رئیس دانشگاه سمنان هم در این نشست ضمن قدر دانی از حضور متخصصان صنایع هوا فضای کشور در دانشگاه سمنان گفت : دانشگاه سمنان امادگی برای همکاری با این سازمان را دارد و امیدواریم بندهای این تفاهم نامه به خوبی ارجا شوند و شاهد موفقیت های بیشتری در بخش هوا فضا در کشور باشیم و دانشگاه سمنان هم در این زمینه سهمی داشته باشد .

علی خیرالدین خواستار تامین تجهیزات و نصب هلی کوبتری به عنوان نمادی از سازمان صنایع هوایی کشور در دانشگاه سمنان شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.