سرمربی تیم زور خانه ای فولاد ماهان سپاهان با اشاره به مصاف این تیم با خزر پلاست در مرحله پایانی رقابت های لیگ تیمی زور خانه ای کشور گفت : امیدوارم دیداری جوانمردانه و جذاب و به دور از مسائل حاشیه ای در محیطی مناسب برای علاقه مندان برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان جلال زهرایی خاطر نشان کرد : مرحله نهایی فینال نهمین دوره رقابت های لیگ تیمی زورخانه ای کشور روز سه شنبه شانزدهم آبان ماه به میزبانی آکادمی ملی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زور خانه ای در تهران برگزار می گردد. که در این مرحله از مسابقات دو تیم فولاد ماهان سپاهان و خزر پلاست مازندران برای کسب مقام قهرمانی به دیدار هم می روند.

سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان ابراز داشت: با تمرینات ویژه ای که تیم شروع نموده است آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقه کسب نموده ایم .

وی افزود : امیدوارم با تلاش بازیکنان تیم جایگاه نخست جدول رده بندی مسابقات لیگ تیمی زورخانه ای کشور را از آن خود کنیم و اولین جام قهرمانی سال 91 را برای باشگاه به ارمغان آوریم.

زهرایی در ادامه با اشاره به تیم جوان و با انگیزه خزر پلاست مازندران اظهار داشت: تیم خزر پلاست جزو تیم های خوب و مطرح لیگ امسال است که با بهره گیری از بازیکنان ملی پوش و با انگیزه شانس خوبی برای قهرمانی دارد و امیدوارم دیداری جوانمردانه و جذاب و بدور از مسائل حاشیه ای در محیطی مناسب برای علاقه مندان برگزار گردد./س

برچسب ها: اصفهان ، مصاف ماهان ، و ، خزر ، پلاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.