عضو هیأت علمی دانشگاه علوم سیاسی تهران با بیان اینکه هر نوع گفتمانی از سوی مسئولان مثبت ارزيابي مي‌شود، گفت: مذاكره در تعدیل وضعیت کنونی کشور راهکاري مناسب خواهد بود و مسائل را به سمت اتحاد پیش مي‌برد.

كيامرث جهانگيري عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفتگو خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان این مسئله که طرح سوال از رئیس جمهور از سوی قوه مقننه در شرایط کنونی به مصلحت كشور نیست، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحريم‌های بین‌المللی و لبیک روسای قوا به مقام معظم رهبری انجام اين كار  نادرست است.

وی در ادامه افزود: براي رسيدگي به اينگونه مسائل بهتر است که کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی با حضور وزرا جلساتي را به منظور چاره انديشي و حل مسائل کشور برگزار کنند و اينگونه مسائل را به بیرون نکشانند و اين رفتارها طبيعتا تبعاتي را برای منافع ملی كشور ايجاد مي‌كند.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم سیاسی تهران با بیان اینکه هر نوع  گفتمانی از سوی مسئولان مثبت ارزيابي مي‌شود، تصریح کرد: هر زمانی که از گفتگوي صحیح و قابل قبول استفاده نکنیم دچار توهمات و تشنج خواهیم شد و مذاكره در تعدیل وضعیت کنونی راهکاري مناسب خواهد بود و مسائل را به سمت اتحاد پیش مي‌برد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هر مسئولي حق مسلم نمايندگان است، ولی در شرایط كنوني مناسب نیست.

وي خاطرنشان کرد: در هر صورت رئیس جمهور باید پاسخگوی به نمایندگان باشد و این مسئله می‌تواند کارگشا باشد و قطعا نتیجه مطلوبی خواهد داشت.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار