بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: پیش بینی انجام یک بازی سخت و حساس را مقابل تیم سایپا می کردیم زیرا کاله به عنوان قهرمان لیگ 90 به مصاف سایپا نایب قهرمان فصل گذشته می رفت.

 بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بیشتر تیم های کاله و سایپا حساسیت بازی شب گذشته را مضاعف کرده و این امر روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود به طور کلی لیگ امسال خیلی سخت و حساس است نتایج حاکی از این ادعاست.

 وی تصریح کرد: شاید ما در بازی هفته چهارم مقابل تیم تبریز نتیجه را به نفع خود خاتمه و سه امتیاز کامل بازی را کسب کردیم اما تیم کاله می تواند و باید بهتر بازی کند.

 وی تصریح کرد: شاگردانم در برابر سایپا خیلی خوب ظاهر نشدند باید بهتر از این باشند، به نظر من آنها یکی از ضعیف ترین روزهایشان را تجربه کردند برد های گذشته ما در لیگ امسال با برنامه و هماهنگی ایده آل بود.

سرمربی تیم کاله آمل گفت: در هفته چهارم لیگ برتر توانایی و تجربه عامل برد ما شده برخی از بازیکنان آمل در مقابل سایپا از مدار بازی دور بودند اما رضا قراء و میلاد عبادی پور یکی از بهترین روزهایشان را تجربه کردند ما ست اول را به حریف واگذار کردیم و شروع خوبی  نداشتیم در دریافت و دفاع دچار مشکل بودیم که خوشبختانه در ست های بعدی با تعویض های انجام شده این مساله تا حدودی حل شد.
 
عطایی گفت: به هیچ عنوان اجرای این گونه بازی شاگردانم تقصیر فشردگی زمان مسابقات نیست، چون هنوز بازی ها به آن حد فشردگی و حساسیت نرسیده است و در حال حاضر بازیکنان تیم ما در اوج آمادگی فیزیکی و فنی هستند.
 
وی تصریح کرد: شاگردانم در بازی شب گذشته تمرکز لازم را نداشته و حریف هم در ست اول نهایت بهره برداری را از این وضعیت کرد، شاید ما در ادامه مسابقات لیگ هم مقابل حریفان ست ها و یا نتایج را واگذار کنیم اما امیدوارم در اوج آمادگی و ارائه یک بازی زیبا به حریفان پوئن دهیم.

وی یاد آور شد:  یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که تمامی تیم های حاضر در لیگ مقابل ما پر قدرت بازی می کنند و مدعی هستند، حریفان مقابل ما با بهترین کیفیت والیبال بازی می کنند به طور کلی اسامی شاگردانم برای حریفان انگیزه ساز است این موضوع نه تنها امسال بلکه در سنوات گذشته هم برای ما مشکل ساز شده است باید با این قضیه کنار آمده و خود را برای نبردهای سخت آماده کنیم به طور  کلی تمام رقابت های لیگ برای ما حکم فینال را دارد و از حساسیت آخرین بازی فصل برخوردار است پس باید با آمادگی کامل و تمرکز بالا مقابل حریفان خود ظاهر شویم./آق

برچسب ها: تمام ، شاگردان ، دور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار