نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع واگذاری مدیریت ترافیک به شهرداری مشهد یک ماه است در انتظار دریافت پاسخی از وزارت کشور مانده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سیدهاشم بنی‌هاشمی با بیان این مطلب افزود: در جلسه‌ای که در باره مسائل ترافیکی شهر مشهد تشکیل شد به این جمع‌بندی رسیدیم که مدیریت نرم‌افزاری ترافیک در اختیار شهرداری قرار گیرد بر همین مبنا نامه‌ای را تنظیم کرده و به امضای نمایندگان مشهد رساندیم.

وی ادامه داد: این نامه را به نیروی انتظامی و وزارت کشور فرستاده اما هنوز پس از گذشت یک ماه منتظر دریافت پاسخ از وزارت کشور هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای موفق این طرح در تهران و واگذاری مدیریت ترافیک شهری به شهرداری اظهار کرد: خواستار اجرای این طرح در مشهد نیز هستیم.

وی در باره خط دو قطار شهری اظهار کرد: باید بخش‌های مختلف در بحث حمل و نقل مورد حمایت قرار گیرد تا پیشرفت کند. خوشبختانه اجرای خط دو قطارشهری مشهد با وجود مشکلات عملیاتی شده و پیمانکار آن هم وارد فاز اجرایی شده است.

بنی‌هاشمی اضافه کرد: دولت تعهداتی را در بحث تامین اعتبارات اجرای پروژه‌های حمل و نقل داشته که اجرایی نشده است ولی شهرداری تا حد زیادی به تعهدات خود عمل کرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید خط دو و سه و چهار قطارشهری را با اولویت پروژه‌های زیربنایی شهر به مرحله اجرا در آورد، تصریح کرد: با توجه به ضرورت‌هایی که در بحث توسعه مشهد حس می‌شود تاکیدمان بر این است که خطوط سه و چهار قطارشهری نیز باید همزمان با خط دو وارد فاز عملیاتی شود.

وی گفت: در بحث اجرای پروژه‌های ترافیکی باید یکپارچه عمل کنیم چرا که بحث ترافیک مجموعه‌ای به هم پیوسته است. اگر بخشی از پروژه‌های ترافیکی اجرایی شود می‌تواند در برهه‌ای از زمان آثار مثبت داشته باشد اما زمانی می تواند بهره‌وری پروژه‌های ترافیکی به حداکثر برسد که در رابطه با سایر بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به عنوان نمایندگان شهر مسائل ترافیکی مشهد را دنبال می‌کنیم و پیگیری مطالبات بخش‌های مختلف به ویژه قطار شهری و اتوبوسرانی را در اولویت قرار می‌دهیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در باره نقاط مثبت و منفی عملکرد مدیریت شهری در مشهد اظهار کرد: در شرایط فعلی مدیریت شهری مشهد دارای نقاط قوت فراوانی است. بخشی از نقاط ضعف هم به دلیل این است که باید کارآمدی بیشتری در سیستم مدیریت اداری صورت گیرد ولی در عین حال بخشی هم مربوط به سایر عوامل است که باید همکاریهای لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.

برچسب ها: نامه ، ترافیک ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.