جلسه هماهنگي و فني تيم ملي فوتسال ايران قبل از بازي با مغرب ساعت 13 امروز به وقت محلي در هتل محل اقامت تيم ايران با حضور تمام بازيکنان و اعضاي کادر فني تشکيل شد.

به گزارش  گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این جلسه اعضای کادر فنی تیم از جمله ˈخسوس کاندلاسˈ مدیر فنی و ˈعلی صانعیˈ سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نکات لازم و دستورات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند و نحوه و چگونگی مقابله با تیم مغرب را برای بازیکنان یادآور شدند.
یکشنبه شب فیلم مربوط به بازی تیم مغرب با حضور بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتسال ایران مورد بازبینی و آنالیز قرار گرفت و موارد لازم از سوی مربیان برای بازیکنان تشریح شد.جلسه فنی و هماهنگی قبل از بازی با مغرب حدود یک ساعت به طول انجامید.
 قبل از جلسه فنی و هماهنگی ملی پوشان فوتسال ایران پیش از ظهر امروز دوشنبه یک نرمش سبک را در سالن بدنسازی هتل محل اقامت خود انجام دادند.اعضای تیم ملی فوتسال ایران با توجه به ترافیک سنگین خیابان های شهر بانکوک و همچنین نیاز به گرم کردن خود قبل از بازی با تیم مغرب، ساعت 16 امروز دوشنبه و سه ساعت زودتر از آغاز این بازی عازم ورزشگاه ˈهوآمارکˈ شهر بانکوک می شوند.تیم ملی فوتسال ایران ساعت 19 امروز دوشنبه به وقت محلی ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران با تیم مغرب روبرو می شود./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار