سرپرست طب صنعتی و بهداشت منطقه خانگیران از مشاهده معاینات سلامت کار(طب صنعتی)کارکنان نفت و گاز در سیستم جامع اطلاعاتی " بهبان" خبر داد.


دکتر محمد رضا باغشینی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: برای نخستین بار در سطح کشور وزارت نفت اقدام به راه اندازی سامانه جامع اطلاعاتی به نام " بهبان" نموده است که نتایج معاینات سلامت کار کارکنان حوزه های نفت و گاز در آن درج می شود.

وی تصریح کرد: پس از مراجعه کارکنان به واحدهای درمانی، انجام آزمایشات از سوی پزشک صنعتی که دارای مدرک مدیریت بهداشت و سلامت کار می باشند صورت می پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: لذا کارکنان رسمی شاغل در نفت و گاز می توانند نتایج معاینات سلامت کار را بعد از دو هفته از طریق سامانه اینترنتی " بهبان" به آدرس WWW.PIHO.IR مشاهده کنند.

باغشینی تاکید کرد: ضروری است کارکنان پس از معاینات سلامت کار جهت اطلاع از سلامتی خود به سایت مراجعه کنند.

سرپرست طب صنعتی و بهداشت منطقه خانگیران این اقدام را گامی موثر در زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر به کارکنان وزارت نفت دانست و خاطر نشان کرد: با انجام آزمایشات، نتایج مطالعات بالینی، تست های آزمایشگاهی، پاسخ تست های سلامت و توصیه پزشک سلامت کار به افراد از طریق این سیستم اعلام می شود.

وی با بیان این که افراد می توانند از طریق این سامانه نتیجه آزمایشات را چاپ بگیرند یادآور شد: کارکنان می توانند با در دست داشتن چاپ آزمایشات جهت ارائه به پزشکان دیگر مراکز درمانی پیگیری سلامت خود باشند. /س


برچسب ها: معاینات ، طب ، خانگیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.