نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از افزوده شدن پروژه بیمارستان128 تخت خوابی نیروگاه و ورزشگاه شهدای نیروگاه به پروژه های مهر ماندگار استان قم خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، بر اساس پیشنهاد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و تأیید نماینده ویژه رئیس جمهور، مقرر گردید بیمارستان نیروگاه و ورزشگاه شهدای نیروگاه نیز تا پایان دولت دهم به بهره براری برسند.
هزینه پیش بینی شده برای ساخت بیمارستان نیروگاه، 250 میلیارد ریال است که تا کنون مبلغ 60 میلیارد ریال آن با پیگیری های امیرآبادی فراهانی توسط خیرین تأمین گردیده و در جلسه امروز نیز تصویب شد تا مابقی اعتبار این پروژه را دولت تأمین کند.
ورزشگاه شهدای نیروگاه نیز برای تکمیل شدن نیاز به 15 میلیارد ریال اعتبار دارد.
احداث بیمارستان در منطقه نیروگاه قم از جمله مطالبات مردمی بود که ساخت آن با پیگیری های امیرآبادی فراهانی عضو وقت شورای اسلامی شهر و در سفر سال 87 هیئت دولت به قم به تصویب رسید.
پس از تصویب ساخت این بیمارستان، مشکلاتی در تأمین زمین آن به وجود آمد که باز هم امیرآبادی فراهانی پیگیری های فراوانی را انجام داد، تا بالاخره با دستور وزیر وقت مسکن، زمین مورد نیاز توسط شهرداری و شورای شهر قم به دانشگاه علوم پزشکی قم واگذار گردید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.