برنامه "خادم الحسین" با هدف معرفی پیرغلامان حسینی آذری زبان در سیمای آذری شبکه سحر تولید و در ایام ماه محرم از این سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مهیار کلهر تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه را در 10 قسمت 15 دقیقه ای بر عهده دارد.
کلهر گفت و گو و آشنایی با مداحان و پیرغلامان ایرانی و غیرایرانی آذری زبان را محور اصلی برنامه "خادم الحسین" عنوان کرد و گفت: این برنامه در جریان برگزاری دهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی که 16 تا 18 آبان ماه به میزبانی اردبیل برگزار می شود، تهیه و تولید خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه در قالب مستند ترکیبی تولید می شود، افزود: این مجموعه شامل بخش هایی همچون آشنایی با بیوگرافی مداحان آذری زبان، شعرخوانی، مداحی، گفت و گو با شعرا و مداحان اهل بیت و پخش کلیپ از زندگی شخصی و شغلی پیرغلامان خواهد بود.
دهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی با هدف نشان دادن عشق و ارادت مردم کشورهای مختلف به ساحت ائمه اطهار و حضرت سیدالشهدا و با حضور 700 نفر از شعرا، مداحان و پیرغلامان حسینی از ایران، کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز، جنوب شرق آسیا و خلیج فارس و چند کشور اروپایی برگزار می شود./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار