مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان قزوين گفت: در نيمه اول سال جاري بيش از 2 ميليون و 733 هزار نفرساعت آموزش هاي مهارتي به کارآموزان در مراکز اموزشي ثابت، صنايع و صنوف وغيره ارائه شده است.

حسيني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: جمع تعهدات آموزشي اداره کل فني و حرفه اي استان قزوين در سال جاري 2 ميليون و 733 هزار و 219 نفر ساعت بوده است که تا  نيمه اول سال جاري يک ميليون و 729 هزار و 154 نفر ساعت از آن محقق شده است.
وي افزود: ارايه آموزش هاي فني و مهارتي به کارآموزان در بخش مراکز آموزشي ثابت، صنايع و صنوف، جوار دانشگاه، روستايي، زندان و پادگان صورت گرفته است.
حسيني در ادامه به عملکردهاي آموزش هاي ارايه شده در بخش هاي مختلف پرداخت و تصريح کرد: در بخش مراکز ثابت تعهد امسال 1 ميليون و 989 نفر ساعت بوده که در 6 ماهه نخست سال جاري يک ميليون و 185  هزار و 505 نفر ساعت آن محقق شده است.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان قزوين خاطرنشان کرد: در بخش صنايع و صنوف 44 درصد محقق و در بخش جوار دانشگاه 18 هزار و 739 نفر ساعت در بخش روستايي 291 هزار و 952 نفر ساعت آموزش در بخش زندان و پادگان 23 هزار و 328 نفر ساعت تعهد است و اين بخش ها تحقق يافته است./ف
برچسب ها: آموزش ، مهارت ، استان ، کارآموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار