امام جمعه ابرکوه، ابزار اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن را تقویت فرهنگ دینی ذکر کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با مسئول و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه به مناسبت روز فرهنگ عمومی، با اشاره به ابزارهای لازم برای مقابله با جنگ نرم توسط جوانان اظهار داشت: جوانان باید برای ورود به این عرصه، ابتدا هویت فرهنگ دینی خود را تقویت کنند و بعد در صدد نتیجه‌گیری در این جنگ برآیند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ نرم اگر غیر از این باشد، به طور قطع نمی‌تواند به پیروزی برسد و نمی‌توانیم به برد در این نبرد امیدوار باشیم.

وی بیان کرد: فرهنگ، زیرساخت سعادت و خوشبختی یا شقاوت و بدبختی یک کشور است و اگر فرهنگ انسان‌ساز، شخصیت‌پرور و تعالی‌بخش باشد، سازنده و اگر مروج بی‌هویتی، حیوانی، پوچ و بی‌اعتقادی باشد، مخرب جامعه است.

حسینی عنوان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی، اگر فرهنگ جامعه بخواهد ارزش‌آفرین باشد باید سبقه دینی داشته باشد و اگر چنین شد با طینت و سرشت مردم هماهنگ است و تجربه به خوبی نشان داده که نتیجه اعتلای فرهنگ دینی، سعادت و هویت‌بخشی به جامعه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرهنگ لاابالی‌گری، بی‌اعتقادی و لائیک و در یک کلام فرهنگ غربی، دستاوردی جز تخریب شخصیت و ترویج فساد و تباهی نخواهد داشت.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: تنها ابزاری که برای مقابله با جنگ نرم دشمن، کارساز است، تقویت فرهنگ دینی و استفاده از آموزه‌های دینی در زندگی روزمره است./ج1

برچسب ها: یزد ، تهاجم ، لاابالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.