استاندار چهارمحال و بختیاری، در پیامی، ارتحال آیت الله حاج سید كرامت الله ملک حسینی؛ نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویر احمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در پیام تسلیت علی اصغر عنابستانی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: خبر ارتحال ملكوتی عالم فقیه و مجاهد، حضرت آیت الله حاج سید كرامت الله ملک حسینی، مایه بسی تأثر و تألم شد.

در بخش دیگری از این پیام تسلیت آمده است: آیت الله ملک حسینی، فقیهی وارسته بود كه از بدو مبارزات امام راحل (ره) در كنار ایشان قرار داشت و تا لحظه رحلت، از اسلام و انقلاب دفاع كرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه پیام خود افزوده است: حضور مستمر ایشان در منطقه و جنوب كشور، موجب خیر و بركت برای مردم كهگیلویه و بویر احمد، و راهنمایی های ایشان، همواره راهگشای مدیران و مسئولان استان و كشور بود.

در پایان این پیام امده است: اینجانب، این ضایعه را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و علمای اعلام و حوزه های علمیه و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان كهگیلویه و بویر احمد، خاصه بیت شریف و فرزندان برومند آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات آن عالم متقی را از درگاه ایزد منان مسئلت می كنم.

*******

گفتنی است؛ « مرحوم آیت اله سید کرامت اله ملک حسینی؛ نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری »، به لحاظ ویژگی های ممتاز دینی، علمی و روحیه مردمداری و خدمتگزاری، سال ها مورد تكریم و احترام مردم استان های كهگیلویه و بویر احمد، فارس و جنوب كشور بود.

آن مرحوم، صبح روز جمعه؛ دوازدهم آبان ماه 91، در سن 88 سالگی و به دلیل عارضه بیماری مغزی، در بیمارستان نمازی شیراز، دار فانی را وداع گفت و به اجداد طاهرینش پیوست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.