آیت الله 'ناصر مكارم شیرازی' از مراجع تقلید در پیامی ارتحال آیت الله سید 'كرامت الله ملك جسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت، آمده است: تمام دوران عمر گرانبهای آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' در راه دفاع از دین مبین اسلام، نظام و انقلاب گذشت.
در ادامه این پیام عنوان شده است: آیت الله ملك حسینی در تمام دوران عمر گرانبهای خود برای دفاع از اسلام و مكتب اهل بیت (ع) تلاش وافر و جدیت فراوان داشت و عمر خود را در این راه سپری كرد.
در این پیام آمده است: فقدان عالم ربانی آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' موجب تاثر شدید ملت ایران و علمای حوزه های علمیه شد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: آیت الله ملك حسینی عالمی آگاه و شجاع بود و از آغاز انقلاب اسلامی نیز با تمام توان در پیشرفت انقلاب در كهگیلویه و بویراحمد و منطقه جنوب كشور تاثیر فراوانی داشت.
در این پیام با اشاره به اینكه آن فقید سعید دارای حوزه علمیه پرباری بود كه نسبت به آن اهتمام فراوان داشت، آمده است: این مصیبت جانكاه را به جامعه روحانیت فارس، امام جمعه و مردم باایمان كهگیلویه و بویراحمد و فرزندان گرامیش تسلیت عرض می كنم و امیدوارم این چراغ توسط فرزندان محترمش همچنان نورافشان باشد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: خداوند او را قرین رحمت واسعه گرداند و به تمام بازماندگانش نیز صبر و اجر عنایت فرماید.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور پیامی ارتحال عالم جلیل القدر و فقیه وارسته آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را به مردم استان های فارس و كهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.
در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت، آمده است: درگذشت آن عالم ربانی و فقیه وارسته ضایعه ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: او عمر پربركت و گرانبهای خویش را در راه نشر علوم اسلامی، اعتلای حوزه های علمیه و خدمت به مردم استان های فارس و كهگیلویه و بویراحمد سپری كرد و منشا خدمات ارزشمندی برای آن منطقه و حوزه های علمیه بود.
در پایان این پیام آمده است: آن عالم بزرگوار مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی از امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی كرد و همواره در تایید عملی از نظام و مقام معظم رهبری تلاش و جدیت داشت./س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.