امام جمعه سابق شیراز و مدرس حوزه علمیه قم گفت: مردم مومن و ولایتمداركهگیلویه وبویراحمد امروز با حضور گسترده و بی نظیر خود درمراسم تشییع وتدفین پیكر مطهرحضرت 'آیت الله ملك حسینی'نماینده ولی فقیه در این استان ،نشان دادند كه همچنان درعشق و ارادت به ولایت و روحاینت سرآمدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، آیت الله 'محیی الدین حائری شیرازی' در حاشیه مراسم تشییع پیكر مطهر عالم ربانی حضرت آیت الله 'ملك حسینی' نماینده فقید مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: امروز مهمتر و ارزشمند تر از حضور كمی مردم ،حضور با كیفیت و معنوی آنها بود.
وی بیان كرد: مردم خداجوی و ولایتمدار این خطه امروز با حضور پرشور و با شكوه خود نهایت عشق و ارادت خود را نسبت به مقام ولایت و ارزش های نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.
آیت الله حائری شیرازی با قدردانی از حضور بی شائبه مردم اظهار داشت: امروز اوج انسجام ، همدلی و وحدت مردم را در این آیین معنوی شاهد بودیم.
استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه قم افزود: حضور چشمگیر و معنوی مردم در این مراسم عزاداری در حقیقت روایت گر ارادت و عشق جاودانه آنها نسبت به اهل بیت(ع) ، امام (ره) و ولایت فقیه و مقام شامخ روحانیت دینی است.
وی از مرحوم آیت اله ملك حسینی به عنوان شخصیت كم نظیریاد كرد و گفت: رحلت این عالم ربانی یك ضایعه بزرگ برای جامعه محسوب می شود./س

برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، درگذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.