سید 'عبدالمجید اجتهادی' مدیركل دفتر مبارزه با قاچاق كالا و ارز سازمان تعزیرات حكومتی كشورعصر در پیامی درگذشت آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی' نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج قرار گرفت ، آمده است: رحلت جانسوز حضرت آیت الله ملك حسینی استاد برجسته حوزه های علمیه و نماینده ولی فقیه و مجلس خبرگان رهبری در استان كهگیلویه وبویراحمد ضایعه ای سنگین برای مردم جنوب كشور به ویژه هم استانی های عزیر و برومند است.
در این پیام آمده است: او كه از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی (ره) و صدای رسای مردم استان در قبل و بعد از انقلاب بود درس مبارزه و ستیز با طاغوت را از استاد خود به خوبی آموخت و در مقاطع مختلف به نحو مطلوبی به مرحله اجرا گذاشت.
در این پیام عنوان شده است: آیت الله ملك حسینی در این مسیر سترگ سختی های فراوان را متحمل شد ولی هیچگاه از خط اصیل اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت امیرالمومنین علی (ع) ذره ای كوتاه نیامد.
در این پیام اضافه شده است: صراحت لهجه ، ذهن خلاق و حافظه ی شگفت انگیز آن فقیه گرانمایه ایشان را به یكی از برجسته ترین علمای زمان خویش به ویژه در علوم رجال و تاریخ اسلام تبدیل كرده بود.
در ادامه این پیام تسلیت عنوان شده است: حقیر در زمان مسوولیتم در استان كهگیلویه وبویراحمد نیز بهره های فراوانی از محضر شریف این عالم ربانی كسب كردم.
در پایان این پیام آمده است: به سهم خود این ضایعه اسفناك را به محضر مقام معظم رهبری ، حوزه های علمیه ، عموم مردم ولایت مدار استان ، بیت مكرم ایشان بویژه یادگار روحانی اش فاضل ارجمند حضرت حجت السلام والمسلمین سید 'شرف الدین ملك حسینی' و شاگرد برجسته اش حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' امام جمعه یاسوج تسلیت عرض كرده و از درگاه ایزد منان علو درجات ، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و مردم عزادار كهگیلویه وبویراحمد صبر و شكیبایی مسالت دارم./س

برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، درگذشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.