نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اتمام بزرگراه اهر- تبریز تا نیمه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان در جمع شهروندان اهری، جاده اهر- تبریز را یکی از جاده های حادثه خیز آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت: هر روزه شاهد سوانح مکرر دراین جاده هستیم که تسریع در اتمام این پروژه یکی از خواسته های اصلی مردم و مسئولان منطقه است.

وی افزود: با پیگیری های لازم پروژه بزرگراه اهر- تبریز با موافقت مهندس محرابیان مسئول پروژه مهر ماندگار کشور جزء پروژه های در دست اجرای مهر ماندگار قرار گرفته و بالغ بر چهار صد میلیارد ريال برای این پروژه اختصاص یافته است.

فلاحی حمایت از طرح های تولیدی و اشتغالزا را از اولویت کاری مسئولین شهرستان برشمرد و افزود: اهتمام مسئولین شهرستان حمایت از اشتغال و سرمایه گذاری است و هرکسی که دراین زمینه تلاش های اساسی انجام دهد با ارائه تسهیلات تشویقی حمایت می شود.

نماینده مردم اهر و هریس همچنین از آغاز بکار مجدد دانشکده پرستاری و مامایی در اهر خبر داد و افزود: با موافقت دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت درمان از بهمن ماه دانشکده پرستاری و مامایی برای رشته پرستاری دانشجو پذیرش خواهد کرد.

این نماینده مجلس همچنین افزایش رشته های دانشکده کشاورزی را از دیگر اولویت کاری در جهت توسعه رشته ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برشمرد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.