نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، در پیامی ارتحال « آیت اله حاج سید كرامت اله ملک حسینی ؛ نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویر احمد و نماینده مجلس خبرگان رهبری » را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

در پیام تسلیت حجت الاسلام محمدعلی نكونام؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، آمده است:

خبر در گذشت و ارتحال ملكوتی عالم فقیه و مجاهد، حضرت آیت الله حاج سید كرامت الله ملک حسینی، مایه بسی تاثر و تألم شد.

این پیام می افزاید: درگذشت آن عالم وارسته و شخصیت بصیر و فقیه مهذّب كه نقش آفرینی علمی در حوزه های علمیه و در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی را پیشه كرده و منشاء آثار و بركات بود، به حق ضایعه ای اسفناك برای حوزه های علمیه و برای استان های فارس و كهگیلویه و بویر احمد محسوب می شود.

در ادامه پیام تسلیت حجت الاسلام نكونام آمده است: این شخصیت ولایی و شیفته مكتب علوی كه هم مفتخر به نمایندگی ولایت امر مسلمین و هم مفتخر به نمایندگی خبرگان رهبری بود، در تربیت طلاب و در تعلیم و تربیت جامعه و ارتباط با آحاد مردم و محبوب دل های مردم شدن نیز، سعی وافر و تلاشی بلیغ داشت و جهاد با كفر و شرك و نفاق و جهاد با طاغوت و استكبار جهانی و همراهی با نهضت عظیم حضرت امام (ره) و همراهی با مقام معظم و معزز رهبری را به عنوان ویژگی های بارز و برجسته خود، در پرونده حسناتش به ثبت رساند.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب، این مصیبت را به همه شیفتگان اهل بیت (ع) و مقام معظم رهبری و حوزه های علمیه و به مردم استان های فارس و كهكیلویه و بویر احمد، و به ویژه به خاندان عزادار ملک حسینی و خاصه به فرزند عالم و ارزشمندش؛ جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید شرف الدین ملک حسینی، تسلیت می گویم.

جایگاهش در اعلی علیین، و راهش پر رهرو باد.

*********

گفتنی است؛ « مرحوم آیت اله سید کرامت اله ملک حسینی؛ نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد و نماینده این استان در مجلس خبرگان رهبری »، به لحاظ ویژگی های ممتاز دینی، علمی و روحیه مردمداری و خدمتگزاری، سال ها مورد تكریم و احترام مردم استان های كهگیلویه و بویر احمد، فارس و جنوب كشور بود.

آن مرحوم، صبح روز جمعه؛ دوازدهم آبان ماه 91، در سن 88 سالگی و به دلیل عارضه بیماری مغزی، در بیمارستان نمازی شیراز، دار فانی را وداع گفت و به اجداد طاهرینش پیوست./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.