مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: پژوهش در حوزه ورزش و استفاده از علم روز اساتید دانشگاهی باید توسعه یابد.





به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران ، علی ملااحمدی در جلسه شورای پژوهشی که در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: علم ورزش بسیار حایز اهمیت است چنانچه مربیان آگاه و مجهز به علم ورزش روز باشند ورزشکاران با آمادگی وارد میادین می‌شوند.

وی عنوان کرد: اگر نگاه علمی داشته باشیم و از بدنه علمی استفاده کنیم راحت‌تر می‌توانیم به توسعه علمی ورزش کشور دست یابیم.

ملااحمدی با بیان اینکه در بحث آموزش، پژوهش و استعدادیابی باید از ظرفیت علمی اساتید دانشگاهی استفاده کرد، اضافه کرد: ورزش در کنار بهره‌گیری از دانش روز شاخص‌های مدیریتی را افزایش می‌دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تولید علم ‌ورزشی در کشور مستلزم همکاری دوطرفه متخصصان و مریبان حرفه‌ای رشته‌های ورزشی است.

وی عنوان کرد: برگزاری منظم جلسات شورای پژوهشی به عنوان یک رکن مهم و تأثیرگذار در بدنه و ساختار ورزش، موجب تقویت شاخص‌های عمومی و تخصصی است.

مقایسه ناهنجاری‌های وضعیتی تنه و اندام تحتانی نوجوان ورزشکار، ارتباط بین تیپ‌های شخصیت با ارتباطات اثربخش مدیران ورزش و جوانان استان، تصویر بدنی و افسردگی در بین ورزشکاران، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در عرصه ورزش، شناسایی و معرفی مشاهیر ورزش استان، بررسی تأثیر مصرف مکمل عسل روی عوامل التهابی و آسیب عضلات ورزشکاران جوان، راهبردهای توسعه تولید ملی، بررسی ارتباط بین اسکولیز، لوردوز، کیفوز با خودپنداری، بررسی تأثیر تمرینات تای چی چوان بر انعطاف‌پذیری ورزشکاران رزمی استان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بررسی و تصویب پیشنهادهای پژوهشی ورزش استان، نیاز سنجی، تعامل موثر با مراکز علمی و دانشگاهی و بررسی موضوعات و برنامه‌های تاثیرگذار بر روند رشد ورزش و جوانان استان از اهداف اصلی این جلسه بود./ج1

برچسب ها: ارومیه ، ورزش ، نیازسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.