رئیس هیئت فوتبال استان تهران از ثبت مدارس فوتبال دارای مجوز استان تهران بر روی تار نمای آکادمی ملی فوتبال فدراسیون خبر داد.

حبیب ‏الله ابوالحسن‏ شیرازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم برای نخستین بار و در راستای ایجاد رضایت در نوجوانان علاقه‏ مند به فوتبال و خانواده ‏های آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: خانواده‏ ها با مراجعه به این سایت می ‏توانند از مدارس دارای مجوز باخبر شده و کودکان خود را در این مراکز ثبت ‏نام کنند.

ابوالحسن‏ شیرازی به خانواده‏ ها توصیه کرد تا از ثبت ‏نام فرزندان خود در مدارس فاقد مجوز خودداری کنند، زیرا چنین اماکنی کودکان را به بی‏ راهه کشانده و مشکلاتی را برای آنها به ‏وجود می ‏آورند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران از صدور مجوز برای راه‏ اندازی 70 مدرسه فوتبال در این استان خبر داد وافزود: امسال تهران شاهد توسعه مناسبی در زمینه مدارس پایه فوتبال بود.

وی ادامه داد: مدارس فوتبال امسال به‏ خوبی مراحل قانونی را گذرانده و در بازدید ها و بررسی‏ های به عمل آمده از امکاناتی نظیر مربیان درجهA   و B، داشتن توپ به ازای هر بازیکن، وجود آب ‏خوری استاندارد، رختکن مناسب و انجمن اولیا برخوردار بودند.

ابوالحسن‏ شیرازی با اشاره به برخی مشکلات هیئات فوتبال شهرستان ‏های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از هیئات فوتبال به ‏ویژه در شهرستان‏ های استان تهران خواستار اختصاص بودجه مورد نظر برای مدیریت امور خود هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران ادامه داد: علاوه بر این، برخی از آنها فاقد زمین هستند و فوتبال حوزه شمیرانات با تصور حضور اقشار ثروتمند در این شهرستان بدون زمین فوتبال مانده است.

وی اضافه کرد: زمین 9 نفره قیطریه در شهرستان شمیرانات وجود دارد که البته استاندارد نیست و اغلب شهرستان‏ های استان تهران با مشکل کمبود زمین فوتبال استاندارد مواجه هستند./س

برچسب ها: مدارس ، فوتبال ، آکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.