رئیس هیئت فوتبال استان تهران برخورد قانونی با دلال‏ های سودجو بر لزوم شفاف ‏‌سازی فعالیت ایجنت ‏ها و در این رشته ورزشی تأکید کرد.

حبیب ‌‏الله ابوالحسن ‏‌شیرازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: قطعاً دلال‏ هایی که در فعالیت‏ های غیر قانونی شناسایی شدند، باید نوع فعالیت خود را برای مردم و مسئولان شفاف کنند.

وی ادامه داد: اگر فعالیت ‏این افراد غیر قانونی باشد، باید پاسخگوی اعمال خود باشند و از فعالیت حوزه کاریشان محروم شوند و با آنها برخورد قانونی صورت گیرد.

ابوالحسن‌‏ شیرازی تصریح کرد: هیئت فوتبال استان تهران همواره برای مقابله با این نوع افراد سود جو تلاش می‏ کند و اجازه فعالیت به آنها نمی‏ دهد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران، شناسایی ایجنت‏ های فوتبال و برخورد قانونی با دلال‏ های متخلف از طریق مراجع ذی‏ربط را در این استان خواستار شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست، باید از طریق فدراسیون فوتبال قواعد و قوانینی به وجود آید که اولاً «ایجنت» تعریفش از نظر چارت سازمانی چیست و آیا جایگاهی در فوتبال دارند یا خیر؟

ابوالحسن ‏‌شیرازی اضافه کرد: در حال حاضر، شاهد آن هستیم که برخی از ایجنت ‏ها در فوتبال کشورمان قانونی و برخی هم غیر قانونی فعالیت می ‏کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران افزود: باید در وهله نخست، اصول کلی را در این خصوص در نظر گرفت و بعد لیست ایجنت‏های قانونی را به 32 هیئت فوتبال در سطح کشور ابلاغ کرد./س

برچسب ها: دلال ، فوتبال ، ایجنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.