معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری تهران امروز گفت: مردم فهیم ایران اسلامی از گرانفروشی بیشتر از گرانی ناراحتند و به منظور رفع نگرانی مردم با طرح جدید، برخورد با گرانفروشان شدت می گیرد.

ˈنعمت الله ترکیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: در جلسه روز گذشته با حضور اصناف، مسوولان و اتحادیه ها، مقرر شد، تنظیم بازار توسط اتحادیه ها صورت گیرد.

وی با اشاره به کارگروه تعیین شده برای اجرای این مهم گفت: بررسی راه کارهای اجرایی و در صورت نیاز به اصلاحات موارد جمع بندی، تهیه و به مجلس نیز ارسال خواهد شد تا کار با قوت هر چه تمامتر پی گیری شود.

ترکی گفت: بازرسان شهرستان ها در قالب تیم های حوزه صنعت، معدن و تجارت با همکاری اداره تعزیرات و اتحادیه ها و اصناف در این باره اقدام به رصد کالاهای قیمت گذاری شده خواهند کرد و در صورت لزوم با فروشندگان متخلف بطور جدی برخورد خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری تهران افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود هزار میلیارد ریال از بخش های مختلف با پی گیری بازرسان و همکاری تعزیرات جرایم مختلف اخذ شده است.

وی افزود: با توجه به هجمه روانی که دشمن در جامعه ایجاد کرده است برخورد های قانونی شدت خواهد یافت و با متخلفان و سودجویانی که با دشمن همراه شوند، بشدت مبارزه خواهد شد./س

برچسب ها: مبارزه ، گرانفروشان ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.