بر اساس توافق با معاونت فرهنگي وزارت ارشاد آن کتابهایی که فاقد مشخصه هایی چون فیفا، شابک و مجوز عرضه از سوی اداره کل کتاب آن مجموعه باشند از سطح بازار جمع آوری گردد.

سعيد جابري انصاري،‌دبير ستاد حمايت و صيانت از آثار فرهنگي-هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در حال حاضر در بازار شاهد عرضه کتابهایی  فاقد مجوز توسط شبکه های زیرزمینی می باشیم که در همین راستا نیز رصد ها درحال اجرا و با متخلفین برخورد خواهد شد. برابر مذاکرات بعمل آمده با اسماعیلی معاون فرهنگی ستاد بر فعالیت های چاپخانه ها نیز نظارت خواهد داشت.
وي در ادامه افزود: به نظر می رسد درهمین مدت کوتاه تغییر مدیریت صورت پذیرفته در معاونت فرهنگی وزارتخانه شاهد تحول و ایجاد زیرساخت های بنیادین و راهبردی برای آینده فرهنگی کشور بوده ایم .
سعيد جابري انصاري با تاكيد بر جمع‌آور آثار غير مجاز،  اظهار داشت: بدیهی است وقتی آثار غیر مجاز جمع آوری  می شود می بایست آثار مناسبی هم جایگزین تا مورد استفاده قرار گیرد به خصوص درحوزه کودک و نوجوان که تصمیم سازان آینده کشور هستند  بایستی مورد توجه ویژه مسئولین امر قرار گیرد .
وي خاطر نشان كرد: رویکرد اسماعیلی معاون فرهنگی وزارتخانه تلاش برای چاپ و نشر آثار فاخر فرهنگی در این حوزه است که انشاء ا... می بایست با یاری دادن وی بر تقویت ساز و کارهای پیش رو افزود ./ص
برچسب ها: ستاد ، فرهنگ ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار