پيامک هاي ارسال شده توسط مدير مسئول سابق روزنامه هاي انگليسي متعلق به روپرت مرداک براي ديويد کامرون نخست وزير اين کشور ، روابط شخصي نزديک آنها را بيش از پيش فاش مي کند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛‌ ربکا بروکس که در انتظار محاکمه به اتهامات مرتبط با رسوايي شنود تلفن ها در انگليس است، سخنراني پيش از انتخاب کامرون را به عنوان نخست وزير اين کشور در سال دو هزار و نه به وي تبريک گفته و اعلام کرده است اين سخنراني "درخشان"، اشک وي را درآورده است.

بروکس در يک پيامک که چندين ماه پيش از تشکيل دولت ائتلافي محافظه کار کامرون فرستاده شده، نوشته است: من دو بار گريه کردم. دوست دارم با يکديگر کار کنيم.

يک پيامک ديگر که توسط روزنامه ميل منتشر شده، نشان مي دهد کامرون در خصوص اسب سواري خود با همسر بروکس صحبت کرده که اين تاکيدي بر روابط نزديک وي با روزنامه هاي انگليسي مرداک است.

اين پيامک ها که صحت آنها توسط دفتر کامرون تاييد شده، به کميته تحقيق تشکيل شده توسط نخست وزير انگليس به منظور بررسي رعايت اصول اخلاقي در رسانه ها و روابط آنها با پليس و سياستمداران، ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن، کامرون به اين کميته گفته که هيچ تباني بين محافظه کاران و نشريات مرداک صورت نگرفته است.

برچسب ها: انگلیس ، مطبوعات ، مرداک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار