دبیر علمی کنگره آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی از رونمایی چندین اثر علمی در این کنگره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن مس‌چی در نشست خبری گفت: تاکنون 80 رساله از آثار و تقریرات آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی احصا شده و به صورت نرم‌افزار در آمده است در روز همایش رونمایی خواهد شد.

وی افزود: دروس حدود آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی به صورت صوت بود که تبدیل به متن شده و همچنین با تلاشی که صورت گرفت 14 جلد کتاب در 12 عنوان از آثار این عالم فرزانه چاپ شد که در روز همایش رونمایی خواهد شد.

مس چی، کتاب اسناد در 1000برگ و 800 موضوع و عنوان، کتاب زندگی‌نامه جامع مربوط به سه جلد اسناد از آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی، شناسایی 130 شخصیت مرتبط با ایشان و مصاحبه با 20 نفر از آنان رونمایی از کتاب تقریرات معظم‌له به نام «رساله توبه» کتاب در خصوص بحث ولایت فقیه، کتاب بر منبر خاطره‌ها و تمبر یادبود از جمله کارهای علمی این کنگره برشمرد و خاطرنشان کرد: این آثار در روز برگزاری کنگره فقیه آگاه در قم رونمایی خواهد شد.

دبیر علمی کنگره آیت‌الله گلپایگانی بیان داشت: تعداد زیادی از مقالات و اشعار از سوی شاعران برتر کشور به کنگره ارسال شده که تعدادی از آنها در روز کنگره ارائه خواند شد و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

کنگره فقیه آگاه با هدف گرامیداشت مرحوم آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی 18 آبان در مرکز فقهی ائمه‌ اطهار‌(ع) قم برگزار می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.