بازارچه تولیدات كشاورزی زنان كارآفرین مركز رشد و ترویج كارآفرینی زنان روستایی بروجن، با حضور مسئولان شهرستانی در اداره جهادكشاورزی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

سرپرست اداره جهاد كشاورزی شهرستان بروجن در آیین افتتاح این بازارچه گفت: زنان كارآفرین تولیدات فراگرفته خود در آموزش های اتاق رشد و ترویج كارآفرینی روستایی را در شش غرفه این بازارچه عرضه كردند.

روح اله معتمدی افزود: تولیدات در خوشه های فراگرفته تولید گیاهان دارویی و انواع سبزی، كشت زعفران، تولید انواع ترشی، بسته بندی انواع تولیدات كشاورزی و حبوبات و انواع عرقیات گیاهی ارائه می شود.

وی اضافه كرد: باتوجه به اینكه كشاورزی از بخش‌های مهم اقتصادی كشور است، برنامه ریزی برای افزایش سودآوری و رشد بهره‌ وری با ارتقاء آموزش های علمی ضروری است.

سرپرست اداره جهادكشاورزی شهرستان بروجن با بیان اینكه این بازارچه تا پایان هفته جاری برای خرید عموم دایر است، تصریح كرد: بازاریابی محصولات كشاورزی مهم ترین نیاز زنان كارآفرین بخش كشاورزی در بروجن است.

معتمدی در پایان تصریح كرد: هم اكنون 20 زن روستایی در مركز رشد و ترویج كارآفرینی زنان روستایی این شهرستان، مشغول فراگیری آموزش های كارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال خانگی هستند.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستانهای هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر بروجن ) در 60 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.