جامعه مدرسين حوزه علميه قم بيانيه‌اي را در جهت حمايت از بيانات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با دانش آموزان و دانشجويان صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه مدرسين حوزه علميه قم بيانيه‌اي را در حمايت از رهنمودهاي مقام معظم هبري در جمع دانش آموزان و دانشجویان در روز دهم آبان ماه سال جاری، صادر کرد.
  

متن اين بيانيه به شرح ذيل مي‌باشد: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بیانات مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان در روز دهم آبان ماه سال جاری بار دیگر خط مشی مردم و مسئولان را ترسیم نمود و همگان را با وظایف خود آشنا ساخت. معظم له در بیانات خود با بيان تاريخ انقلاب براي نسل سوم ضمن برشمردن ابعاد دشمنی آمریکا با ملت ایران از حدود شصت سال پیش، بايدها و نبایدهای فرا‌روی مسلمانان جهان و ملت شریف ایران را تبیین فرمودند.

یکی از سرفصل های این بیانات توجه مسئولان به برنامه‌های استکباری غرب برای اختلاف افکنی میان مسئولان و دامن زدن به آن بود .معظم له از سران قوا خواستند تا ضمن پرهیز از علنی کردن اختلافات و برانگیخته ساختن احساسات و عواطف مردم در جهت آن، همواره به دنبال حل مشکلات مردم باشند و توجه داشته باشند که گاه علنی کردن این قبیل مسائل و تبدیل کردن اختلاف نظری به اختلاف عملی و گریبان‌گیری، خوراک تبلیغاتی دشمن را فراهم می‌آورد و او را امیدوار می‌سازد.

همچنین هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به خیانتکار بودن کسانی که از امروز تا روز انتخابات ریاست جمهوری دنبال تحریک عواطف و احساسات مردم در جهت اختلاف افکنی هستند بايد فصل الخطاب تمامي مسئولان قرار گيرد.

از این رو مسئولان نظام و به ويژه سران سه قوه مي‌بايست اهتمام ويژه‌اي نسبت به اين مسئله داشته باشند و با ایجاد روح همدلی و همراهی، توطئه‌های دشمن را خنثی سازند؛ پر ‌واضح است که پیشرفت ملت شریف ایران تا به امروز در سایه وحدت ملّی و همدلی مسئولان تحقق یافته است؛ همان حقیقتی که قرآن کریم و احادیث معصومین «عليهم السلام» بارها و بارها مسلمانان را به آن سفارش نموده‌اند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ با تشكر از تدبير حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای (مدظله العالی) حمايت قاطع خود را از بيانات معظم له اعلام و همه ملت شریف ایران و مسئولان خدوم نظام اسلامی - بویژه سران قوا- را به وحدت و همدلی و تلاش برای حفظ آن به منظور خنثی ساختن توطئه دشمنان اسلام و انقلاب دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار