سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختیاری با تأكید بر تسریع در صدور اسناد مالكیت مسكن مهر در این استان گفت: 15 هزار سند مالكیت مسكن مهر صادر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

محمدحسن بهادر، در بازدید از واحدهای ثبتی شهرستان لردگان، با بیان اینكه تاكنون امكان صدور سند مالكیت به واحدهای مسكن مهر وجود نداشت، افزود: با تدابیر صورت گرفته و با سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، از این پس به تمامی واحدهای مسكونی مسكن مهر، سند مالكیت اعطا می شود.

وی گفت: این سند مالكیت به شكل تك برگی شامل اعیانی واحدهای مسكونی است كه به صورت شش دانگ از قطعات تفكیك و به نام فرد متقاضی ثبت می شود.

سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختیاری، انجام تكالیف مقرر در قانون برنامه پنجم توسعه از جمله تكمیل نقشه های كاداستر، صدور اسناد مالكیت موقوفات، بازرسی به موقع دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، و تعویض اسناد مالكیت دفترچه ای به كاداستری بر اساس برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور را خواستار شد و بر تسریع در صدور اسناد مالكیت مسكن مهر تأكید كرد.
شهرستان لردگان، با بیش از  190 هزار نفر جمعیت، از شهرستانهای هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر لردگان ) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) واقع گردیده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.