سخنگوي هيات منصفه دادگاه مطبوعات از برگزاري دادگاه کيفري مسئولان نشریات "اتفاق نو"، "مزایده و مناقصه" و ماهنامه "رونا" خبر داد.

علي اکبر کسائيان در گفتگو با خبرنگار  حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در توضيح جلسه رسیدگی به کیفر خواست‌های مطروحه علیه مدیران مسئول نشریات "اتفاق نو"، "مزایده و مناقصه" و ماهنامه "رونا" اظهار داشت: صبح امروز یک‌شنبه مورخ 91/8/14 در شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مجید باقری و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

سخنگوي هيات منصفه دادگاه مطبوعات ادامه داد: در مورد اتهام مدیر مسئول نشریه "اتفاق نو" مبنی بر نشر مطالب خلاف واقع و کذب، هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت قریب به اتفاق آراء متهم را مجرم و با اکثریت آراء مستحقق تخفیف ندانست.

وي در رابطه با  اتهامات منتسب به مدیر مسئول نشریه "مزایده و مناقصه" گفت: اتهام اين نشريه مبنی بر نشر اکاذیب به قصد تشویش و اضرار به غیر، هیات منفصه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء متهم را مجرم اعلام نکرد و  با اکثریت آراء متهم مذکور را مستحق تذکر دانست.

کسائيان در خاتمه در توضيح اتهام منتسب به مدیر مسئول ماهنامه "رونا" مبنی بر استفاده ابزاری از تصاویر زنان خاطرنشان کرد:  هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء متهم را مجرم دانسته و با اکثریت قریب به اتفاق، متهم مذکور را مستحقق تخفیف تشخیص نداد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار