یک تهیه کننده موسیقی گفت: اصفهان با اینکه ظرفیت‌های خوب در زمینه موسیقی دارد، اما هنوز تالاری در خور برگزاری کنسرت ندارد.

 رضا فروزنده درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به اینکه علی لهراسبی 18 و 19 آبان در اصفهان کنسرت دارد خاطر نشان کرد : صلاحدید وزارت ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مجوز آن صادر شده و تالار مهستان ارتش با ظرفیت500 نفر در دو شب و دو نوبت میزبان این کنسرت است.

وی افزود: اصفهان ظرفیت خوبی از نظر تعداد خوانندگان، مجریان و بازیگران دارد و افراد با استعداد و هنرمندی در اصفهان زندگی می کنند.

این تهیه‌کننده موسیقی بیان کرد: ما کشور اصیلی داریم که موسیقی سنتی در آن حاکم است اما باید موسیقی پاپ را هم داشته باشیم تا جوانان علاقه مند به سمت موسیقی‌های غربی نروند.

وی گفت: نباید موسیقی پاپ را ضعیف جلوه داد و باید با معیارهایی که مورد عرف و مذهب جامعه است، رشد کند تا جوانان به راه کج کشیده نشوند.

فروزنده با اعلام اینکه متأسفانه اصفهان با اینکه ظرفیت خوبی دارد اما هنوز سالنی در خور برگزاری کنسرت ندارد، یادآور شد: تنها سالن مناسب برای اجراهای کنسرت سالن رودکی است و این کمبود در شأن شهر گنبدهای فیروزه‌ای نیست.

وی با اشاره به اینکه با همکاری پژمان کلانی که خودش یک خواننده اصفهانی است، توانستیم این کنسرت را راه‌اندازی کنیم، تصریح کرد: مدیران استانی، مسئولان شورای اسلامی شهر اصفهان، نهاد های دولتی فرهنگی در زمینه اموری چون تئاتر و موسیقی از هنرمندان حمایت کنند.

این تهیه‌کننده موسیقی افزود: متأسفانه اصفهان نسبت به پایتخت به عنوان شهرستان نگریسته می‌شود و بسیاری از هنرمندان زمانی‌که به تهران می‌روند، مشهور می‌شوند و جای کار پیدا می‌کنند./س

برچسب ها: اصفهان ، اجرای ، کنسرت ، علی ، لهراسبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.