استاندار چهارمحال و بختیاری، با ارسال نامه ای، به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، از پیام تسلیت و همدردی معظمٌ له با داغدیدگان و بازماندگان سانحه واژگونی اتوبوس جمعی از دانش آموزان شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، تشكر و قدردانی كرد.

متن نامه علی اصغر عنابستانی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، به محضر مقام معظم رهبری (دام ظله)، به شرح زیر است:

« وَ بَشِِّر الصّابِرینَ الَّذینَ اِذا اَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا اِنّا لِلّهِ وَ انِّا ِالَیْهِ راجِعُونَ » 

محضر مبارك مقام معظم رهبری

حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)  
 

با عرض سلام و تحیت

بار دیگر حادثه ای غم انگیز چنان كرد كه گرد و غبار حزن و اندوه در فراق از دست دادن جمعی از دختران دانش آموز راهی نور شهرستان بروجن بر سر و روی همگان نشست و آه و فغان را از سوز دل بر كشید و دلها را در این مصیبت بزرگ جریحه دار و غمگین كرد و حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس این عزیزان آن چنان عمیق بود كه قلب هر ایرانی پاك نهادی را لرزاند.

اینجانب، از طرف مردم شریف و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری برخود لازم می دانم از پیام تسلیت آن قائد عظیم الشأن، تقدیر و تشكر كنم، تردیدی نیست كه مردم شریف بروجن، به خصوص خانواده های داغدار و مصیبت دیده، با دریافت پیام سراسر محبت حضرتعالی، از زیر بار سنگین این مصیبت اندوهبار قد خواهد افراشت و همچون گذشته، با یاد و خاطره های شیرین ایثارگری های شهدای گرانقدر و عزیزان خود، بیش از پیش، پشتیبان ارزش های بی حد نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.
 

******

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.