شهرداری بروجن، در سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های كشور شركت می كند.

شهردار بروجن گفت: شهرداری بروجن با حضور در نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های كشور، نسبت به ارائه خدمات، دستاوردهای عمران و توسعه شهری، دستاوردها و معرفی طرح های قابل سرمایه گذاری خود برای جذب سرمایه اقدام می كنند.

محمد علی شفیع زاده افزود: این نمایشگاه با گستردگی خاص خود در ابعاد ملی می تواند نتایج مثبتی در حوزه فعالیت های عمرانی كشور و شهرداری ها ایفا كند.

وی اضافه كرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها، تأثیر زیادی بر آگاهی مردم از فعالیت های عمران شهری دارد چرا كه شهرداری ها عملكرد خود را در معرض دید شهروندان قرار می دهند و باعث ایجاد حس رقابت و انگیزه برای ارائه ابتكار جدید شهرداری‌ها می‌شود.

شفیع زاده تصریح كرد: مردم به دنبال داشتن آسایش و زیبایی هستند و محیط شهری تمیز و پاكیزه می تواند شهروندان را در به دست آوردن این آرامش كمك كند.

سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های كشور، از 20 تا 23 آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستانهای هفتگانه استان چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن ( شهر بروجن ) در 60 کیلومتری شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) واقع گردیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.