عضو کميسيون صنايع مجلس گفت: طبق برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات انجام شده تا پايان آبان ماه جاري پنج هزار واحد مسکوني به صاحبانشان در مناطق زلزله‌زده تحويل خواهد شد.

الله‌وردي دهقاني نماينده مردم ورزقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به خسارات سنگين وارده بر اثر زلزله در آذربايجان شرقي پيگيري روند ساخت و ساز از مهمترين برنامه‌هاي در دست اقدام در اين استان محسوب خواهد شد.

وي در ادامه افزود:‌ ساخت و ساز در ورزقان سرعت گرفته و طبق مذاکرات انجام شده مقرر است تا پايان آبان ماه جاري 5 هزار واحد به صاحبانشان تحويل داده شود.

نماينده مردم ورزقان با اشاره به پيگيري‌هاي مجلس در مورد مرتفع سازي مشكلات در اين مناطق اظهار داشت: مجلس با جديت در حال پيگيري روند ساخت و ساز‌،‌ اسکان موقت و مرتفع سازي مسائل و مشکلات در مناطق زلزله‌زده است.

عضو کميسيون صنايع و معادن در پايان با تشريح برنامه‌هاي در دست کميسيون خاطر نشان کرد: يکي از مهمترين برنامه‌هاي کميسيون حمايت از توليدات داخلي بوده که در همين راستا طبق مذاکرات انجام شده در جلسات اين کميسيون همچنان به بررسي و پيگيري پيشنهادات مطرح شده مي پردازيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ورزقان ، زلزله ، مسکن ، ساخت ، تحویل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار