تا پایان امسال بیش از 10 میلیون ایرانی کمک های اولیه را آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان؛ معاون آمادگی و برنامه ریزی جمعیت هلال احمر كشور گفت: در راستای شعار، آموزش برای همه، امسال بیش از 10 میلیون نفر در سراسر كشور، آموزش امداد و نجات و كمك های اولیه را فرا می گیرند.

'سعید متانی' افزود: این طرح مورد استقبال استان ها قرار گرفته و استان گلستان در این خصوص می تواند، پایلوت برای اجرا باشد.

به گفته وی، این جمعیت رئیس كارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی است و به همین دلیل، این كار را یكی از وظایف و برنامه های مهم خود می داند.

وی تصریح كرد: این طرح آموزشی، یكی از طرح ها و برنامه های ما در سال جاری می باشد كه امید داریم بتوانیم آن را به مرحله نهائی در سراسر كشور برسانیم.

وی یادآور شد: با توجه به شناخت از گلستان و وجود نیروهای مستعد و توانمند در زمینه آموزش، همچون گذشته، همدلی و حمایت از سوی مسئولان ارشد استان از جمعیت هلال احمر گلستان ادامه دار باشد تا در این زمینه موفق باشند.

متانی در ادامه گفت: در جمعیت هلال احمر گلستان شاهد فعالیتهای علمی و مهارتی زیادی بودهایم و امیدواریم این همراهیها و حمایتها پایدار باشد و شاهد برنامهها و فعالیتهای دیگر نوینی باشیم.

در این مراسم از كتاب آموزش همگانی با بلایای طبیعی و انسان ساخت و آمادگی در مقابله با این بلایا كه توسط اداره كل فنی و حرفه ای استان گلستان، تهیه و تدوین شده بود با حضور مسولان استانی رونمایی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.