دبیر کل اتحاديه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سوال از رئیس جمهور و عدم تایید حرکات و اعمال دولت حق مسلم مجلس است اما مطمئنا این مسئله تنش‌هایی را در جامعه و بازار اقتصادی کشور حاکم می‌کند که به صلاح کشور نیست.

ابوالفضل چمندي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارزيابي طرح سوال نمايندگان از رئیس جمهور اظهار داشت: دانشجويان با توجه به شرایط کنونی این مسئله را منطقی نمی‌دانند.

وي با بيان اينکه بعد از سخنراني مقام معظم رهبری در بجنورد آرامش خاصی در جامعه حاکم شده، گفت: ملت به این نتیجه رسیدند که وحدت تنها راه عبور از اين برهه حساس است، چرا که دشمن تمام تلاش خود را براي زمينگير کردن ايران اسلامي به کار گرفته  است.

دبیر کل اتحاديه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکيد بر اينکه سوال نمايندگان از رئیس جمهور شرایط کنونی کشور را متشنج مي‌کند، تصريح کرد: مسئولان ما بايد تمام تلاش خود را براي برقراري آرامش در جامعه به کار گيرند و از رفتارهاي تشنج‌ آفرين بپرهيزند.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: ما دانشجويان از اینکه  نمایندگان دغدغه معیشت مردم را در ذهن دارند تشکر می‌کنیم، اما در شرایط کنونی سوال از رئيس جمهور دردي را دوا نمي‌کند و مجلس بايد ظرفيت خود را در جاي بهتري خرج کند.

دبیر کل اتحاديه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطر نشان کرد: سوال از رئیس جمهور و عدم تایید حرکات و اعمال دولت حق مسلم مجلس است اما مطمئنا این مسئله تنش‌هایی را در جامعه و بازار اقتصادی کشور حاکم می‌کند که به صلاح کشور نیست.
انتهاي پيام/
برچسب ها: جمشیدی ، سوال ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار