استاندار استان مركزی گفت: 13 آبان نماد قدرت و پایداری ایران در برابر نظام سلطه است.

 

شعبانی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: حضور هوشمندانه در مراسم 13 آبان خاری زهراگین در چشم استكبار جهانی است.

وی اظهار كرد: استكبار ستیزی از اصول پایه ای فرهنگ انقلاب اسلامی است و جریان بیداری اسلامی كشورهای جهان نیز با تكیه بر این اصل مهم چون رود خروشانی شده است.

استاندار استان مركزی اضافه كرد: ملت بصیر ایران باور دارد كه می تواند در برابر قدرت های زیاده خواه استكباری بایستد و با اقتدار و تبعیت محض از ولایت تاكنون منشاء تحولات زیاد ی در جهان بوده است.

شعبانی فرد خاطرنشان كرد: جریان های استكباری می كوشند با نفوذ در جوامع مختلف مسیر رشد و توسعه استقلال مدار را سد كرده و روش زندگی غربی و تفكر لیبرالیسم را با هدف تامین منافع خود دنبال كنند.

وی توضیح داد: فلسفه حاكمیت اسلامی بر مبنای جمع كردن بساط مستكبرین است و از همین منظر ابرقدرت ها بیداری اسلامی و حركت اسلام گرایانه را دشمن خود دانسته و با تمام قوا برای سركوبی آن به میدان آمده اند.

شعبانی فرد اظهار كرد: بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی جریان آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و زیاده خواهی را در قالب الگوی حكومتمداری اسلامی به جهان عرضه كرد و احساس غیرت و وحدت اسلامی را در مسلمانان جهان زنده و بیدار كرد.

وی توضیح داد: هویت ملی به عنوان سرمایه گران سنگ در برابر استكبار است و مردم باید با دشمن شناسی و بصیرت راه نفوذ دشمن را برای ضربه زدن به هویت ملی سد كنند./س
برچسب ها: قدرت ، پایداری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.