کارشناس آموزش، توسعه و ترویج اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از بسته ‌بندی محصولات صنایع دستی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

مهراب محمدی با اشاره به اينكه طراحی طرح بسته‌بندی محصولات هفت رشته صنایع دستی هنرمندان این استان به  اتمام رسيده است گفت:  برای اجرای مابقي، نیازمند اعتبارات مورد نیاز هستیم که باید از محل اعتبارات استانی تامین شود.

وی گفت: قفل، احجام فلزی، البسه محلی، چوقا، کلاه نمدی، فرآورده‌های نمدی و گلیم از جمله این رشته‌های صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری هستند که برای بسته‌بندی تولیدات، هنرمندان این رشته‌ها نیازمند تزریق به موقع اعتبارات مورد نیاز این بخش هستند.

کارشناس آموزش، توسعه و ترویج اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه ممتاز ایران به عنوان یکی از سه قطب اصلی تولیدات صنایع دستی در دنیا، گفت: تولیدات صنایع دستی ایران از نظر تنوع و کیفیت آثار تولیدی، بر نقش تاثیرگذار و جایگاه ویژه این بخش در ایجاد اشتغال و افزایش درآمد بسیار موثر است.

   وی افزود: بسته ‌بندی ویژه تولیدات و آثار صنایع دستی و هنرهای سنتی ، راه‌ گشای بحث بازاریابی خواهد بود چرا که بسته‌ بندی مطلوب و استاندارد، وسیله ارتباط ذهنی خریدار و فروشنده بوده و موجب افزايش رغبت مشتریان برای خرید خواهد شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.